Home » , , , , , , » Jeg hedder stadig Trinity (1971) Watch Streaming

Jeg hedder stadig Trinity (1971) Watch Streaming

Download Movie Jeg hedder stadig Trinity in Top Quality. Watch Full Movie Jeg hedder stadig Trinity in Top Video Format. Online Streaming Jeg hedder stadig Trinity in High Definition Quality. Download Full Jeg hedder stadig Trinity in Best Look Video Format. Play Movie Jeg hedder stadig Trinity in Best Video Format.


You will find a full beskrivelse af Jeg hedder stadig Trinity nedenfor:
  • Original titel : ...continuavano a chiamarlo Trinità
  • Film titel : Jeg hedder stadig Trinity
  • År for film : 1971
  • Genrer af film : Komedie, Western,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1971-10-21
  • Virksomheder af film : West Film,
  • Landene i film : Italy,
  • Sprog af film : Italiano,
  • Varighed film : 113 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.2
  • Youtube ID film : fTAxSGO8F90
  • Oversættelse af film : FR,DE,PL,RU,NL,PT,SV,CS,DA,HE,EN,IT,ES,HU,KO,EL,PT,TR,
  • Cast af film :Pupo De Luca (Older monk), Emilio Delle Piane (Parker), Jean Louis (Murdock), the mother), Luigi Bonos (Bartender Ozgur), Gildo Di Marco (Peasant injured by monks), Bud Spencer (Der Kleine), Gilberto Galimberti (Poker player with eye patch), Jr. (The Father), Franco Ressel (Maitre D'), Gérard Landry (Lopert), Fortunato Arena (Parker Henchman), Enzo Fiermonte (Wandering farmer), Terence Hill (Der müde Joe), Jessica Dublin ('Farrah', Benito Stefanelli (Stingary Smith), Riccardo Pizzuti (Chief of the Dallas gunmen), Enzo Tarascio (Sheriff), Yanti Somer (Trinity's girl), Antonio Monselesan (Wildcat Hendricks), Bruno Boschetti (), Dana Ghia (Wandering farmer's wife), Harry Carey

0068154

Jeg hedder stadig Trinity is one film provided by West Film, working with a beskrivelse af filmen er "Trinity og hans omfangsrige bror Bambino har forklædt sig som detektiver på hemmelig mission. De to plattenslagere bliver kontaktet af forbryderlederen James Parker, der tilbyder dem et pænt beløb for at vende det blinde øje til hans aktiviteter. Brødrene tager imod pengene, men da Parker indskærper, at de ikke må opsøge den lokale missionsstation, bliver deres nysgerrighed alligevel for stor, og snart er de på sporet af våbenhandel og en guldskat.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste ear busting sound quality and best bedste skuespillere.

You are now ur : Jeg hedder stadig Trinity fra West Film, in High Quality Video and which also report udgivet into your land. Win your favoritter øjeblikkeligt film, over the skub of a mouse! Along with an ubegrænset overall båndbredde og indhold til at streame, ur what you desire, if you want!

... Full Streaming Jeg hedder stadig Trinity in HD Video 1080p ....




Production Design : Enzo Bulgarelli, Director : Enzo Barboni, Executive Producer : Joseph E. Levine, Director of Photography : Aldo Giordani, Camera Operator : Angelo Lannutti, Screenplay : Enzo Barboni, Executive Producer : Roberto Palaggi, Editor : Antonio Siciliano, Original Music Composer : Maurizio De Angelis, Producer : Italo Zingarelli, Original Music Composer : Guido De Angelis, Executive Producer : Ezio Palaggi
Ja, nu du kan se film hensyn Jeg hedder stadig Trinity 100% længde og find den link til dette film Jeg hedder stadig Trinity in Best Quality.


Tags: gunslinger, brother brother relationship, hold-up robbery, brother, mistaken identity, cowboy, spaghetti western,

You've just seen the movie categories Drama / Eventyr / Komedie / Kriminalitet / Scifi / Thriller / Western titled Jeg hedder stadig Trinity (1971) Watch Streaming. You can bookmark this page with the URL https://filmulrik.blogspot.com/2016/02/jeg-hedder-stadig-trinity-1971-watch.html. Thank you!
Jeg hedder stadig Trinity (1971) Watch Streaming 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Ulrik - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger